top of page

להתלבש מדוייק לכל אירוע

נדמה שגברים אינם צריכים להקפיד על הלבוש גם לא לאירועי ערב, אך הבגד עושה את האדם וגם גברים יכולים להתלבש בטוב טעם ובסטייל בצורה קלה ומהירה, ובוודאי לחתונות ולאירועים שדורשים מראה יותר חגיגי או יוקרתי.


ליצור התאמה


כמו כל הרמוניה במראה, זה מתחיל עם התאמה כללית של החולצה עם המכנסיים, עם המעיל ואפילו התאמה לגרביים. ופעם אחת ולתמיד מוטב לחרוג מהלבוש הרגיל של מה שיוצא מהארון זה מה שאלבש- רק ג'ינס רחב ועוד נעלי ספורט גם לאירוע הערב..


עולם האופנה התקדם בצורה משמעותית, אם פעם גברים נדרשו ללבוש מכנס וחולצה וזה הספיק, היום גברים נדרשים להתאים עצמם בצורה מדויקת יותר לאירוע כזה או אחר.

תוסיפו לכך את הרשתות החברתיות שהעלו את רמת הדיוק של איך שאנחנו מתלבשים, תקבלו תשתית אולטימטיבית כדי להתלבש בסטייל והכי חשוב, באזור הנוחות שלך!


״כלל ברזל: לא להפוך אותך למי שאתה לא! אנחנו אוהבים טרנדים, אבל לא חיים ונושמים אותם. צריך לדעת לבנות את האאוטפיט המתאים לתקופה, בלי שתרגישו שפורים הגיע״

לגוון את המראה


אופנת גברים יכולה להיות מגוונת מאד, ובעיקר בחורף אפשר לשלב יותר יוקרה ולא רק ללבוש את הטי שירט וג'ינס המקובלים. בחורף אפשר לבחור למשל במעיל יוקרתי, נעליים סגורות ועל הגרביים ולייצר לוק מורכב ומהודק.


לרוב גברים אינם יוצאים לשופינג, וגם אלו שכן לא מבזבזים את כמות הזמן כמו נשים.

לכן חשוב מאוד שהמוצר שאתם קונים יהיה איכותי. האיכות נקבעת על פי צפיפות הבד, איכות הגזרה ושימוש לטווח ארוך. לא פעם קניתם טי שירט שאחרי 2 כביסות נהרסו, מבאס נכון? גם השקעתם זמן גם כסף וזה ירד לטמיון. העדיפו איכות על פני כמות, וזה חשוב גם לכדור שאנו חיים עליו.


אז איך עושים את זה נכון? ריכזנו עבורכם מספר טיפים לסוגי אירועים שונים:


חתונת צהריים


בד"כ מתרחשות בחודשי הקיץ אצלנו, לכן מאוד חשוב להתלבש במראה קליל ונוח, רצוי בגזרות סלים ומעלה, חולצה בגזרת loose למשל של ROSE & CIGAR כדי לתת מראה משוחרר שתואם את מזג האוויר (בכל זאת 35 מעלות בחוץ).

טי שירט של ROSE & CIGAR


חתונת ערב


בהתחשב בעובדה שאתה לא אח של... ולא הוחלט על DRESS CODE, ניתן לעבור לגזרות יותר סקיני, למשל מכנס צ'ינו בגזרת סקיני של G STAR RAW יחד עם מכופתרת מבדים אלטרנטיביים ולצרף להם סניקרס לבנות של VEJA. סגנון האאוטפיט הזה מדויק מאוד לגבר הישראלי, מחד הוא לבוש בצורה נכונה ומתאימה לאירוע, מאידך הוא באזור הנוחות שלו מה שגורם לו להיות משוחרר שתמיד תורם ללוק ווייב הכללי.


כולם רוצים מראה של לוק עם שיק במיוחד לאירועי ערב. לחתונה בחורף מומלץ לבוש של שכבות תמיד יראה אותך יותר צעיר ומעודכן, למשל לשלב טי שירט בצבעי בסיס כמו אפור, לבן, שחור, בז' ומעל זה חולצת ערב או חולצת משי מכותנה מכופתרת פתוחה, או חולצת ג'ינס דקה. בחורף ניתן ללבוש סוודר או מעיל ז'קט מבד. המכנסיים יכולות להיות ג'ינס או מכנס כותנה שאינו רחב מדי. השכבות בלבוש החורפי יאפשרו ליצור מראה מדהים, ואם תשקיעו בג'קטים לאירועי ערב זה יוכל להשתלב גם עם המראה הספורטיבי של ג'ינס וסניקרס.


קנו ז'קט טוב, מעיל ארוך מצמר או מעיל בלשים שתמיד נותן מראה מהודר אם בצבע שחור, בז' או כחול כהה. אלו צבעים מעולים שישתלבו עם בגדים נוספים מגוונים רבים. התאימו את הפריטים לצבע הנעליים, ואם רואים את הרגל כמו בנעלי מוקסין מומלץ לגרוב גרב שהוא בצבע המכנסיים. למכנסיים כחולים גרביים כחולות שיוכלו להתאים עם נעל חומה כהה, וכך הלאה, אך כמובן שהכי מומלץ הוא לגרוב גרב שאין מבחינים בה.


ולסיום, תוספת של אקססוריז כללי כמו צעיף, חגורה או תכשיט. חשוב ליצור התאמה בצבעים ולא להעמיס אקססוריז או תכשיטים עבים שיסרבלו את המראה הכללי. ותמיד אם מתלבטים אפשר להתייעץ עם מלבישה, יועץ אופנה או עם סטייליסטית, וכך להכניס קצת יותר סטייל לארון לא רק לצורך חתונות ואירועים אלא לשדרוג המראה גם באופן כללי.


"העדיפו איכות על פני כמות, זה חשוב גם לכדור שאנו חיים בו"

אירוע חברה


יש מגוון רחב של אירועי חברה או כנסים מקצועיים בשגרת העבודה של כולנו. לא פעם נתקלנו בחוסר התאמה לאירוע עם הלקוחות שלנו. לקוחות אשר ממנכ״לים חברות הייטק ומגיעים לכנס לנאום בפני עובדי החברה (200-300 איש) כהם לבושים בצורה לא נכונה. ברגע שגבר עומד על במה מול קהל יש צורך לדייק את הלוק שלו במיוחד. לכן חשוב ביותר להבין את צרכי הלקוח,מטרת הכנס, וכו ולהתאים את הלוק בהתאם


ונסיים בהפריט הכי בסיסי לגבר - טי שירט


כלל ברזל: כל גבר צריך לפחות שבעה טי שירט מדויקות בארון. בימינו לא כל טי שירט ממלאת את תפקידה כראוי. בעולם האופנה המהיר והזול יש המון חולצות, שרובם לא שורדות כביסה אחת.

לכן חשוב להשקיע בטי שירט שאתם קונים, ולהבין שברגע שאתה קונה טי מכותנה איכותית שהייצור שלהם מוקפד, אתה נהנה ממנה לטווח הארוך.


לתכנן את הקנייה


אנחנו אוהבים טרנדים, אבל לא חיים ונושמים אותם. צריך לדעת לבנות את האאוטפיט המתאים לתקופה, בלי שתרגישו שפורים הגיע. לבחור גזרה נכונה למידותייך, בד שמחמיא ותואם את המאורע שאליו מתלבשים. יש להקדיש מחשבה לגבי הקניות, לחפש את החנויות שאוהבים ואת הפריטים האהובים ולא סתם לקנות במהירות. חשוב למדוד ולבחור בגדים לפי מבנה הגוף. כיום כאשר הקניות הן גם ברשת מומלץ גם לגברים לבדוק המלצות ברשתות החברתיות ולקבל עוד רעיונות לפני שיוצאים למסע קניות.


Comments


bottom of page