top of page
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
Contact us

איך קונים מתנה לגבר?

כל רכישה של מתנה יכולה להיות משימה מורכבת וכלל לא קלה, ובוודאי כאשר מדובר בגברים, גם אם אתם מכירים היטב את האדם שעבורו אתם קונים את המתנה. המפתח להצלחה ברכישת המתנה הוא להתאים אותה כמה שיותר לסגנון האהוב על האדם המקבל אותה.


בגדים איכותיים הם המתנה המושלמת


לא משנה באיזה גבר מדובר, דבר אחד כדאי לזכור, האיכות היא העיקר. תמיד עדיף להשקיע במתנה שתעמוד במבחן הזמן ולא במשהו שיתפרק מהר או ייצא מהאופנה. בגדים איכותיים הם המתנה המושלמת מכיוון שהגבר שיקבל אותם ישתמש בהם ויעריך במשך שנים רבות. בין אם לוק למשרד או סוודר נעים לסופי שבוע, פריט לבוש עשוי היטב היא מתנה שתמיד תזכה להערכה. בגדים איכותיים זאת המתנת המושלמת לגברים מכיוון שהם פרקטיים, נצחיים ומותאמים אישית.


קניית מתנה לגבר לא חייבת להיות מלחיצה. רק תקחו בחשבון את תחומי העניין, הסגנון והמקצוע של מקבל המתנה, ותהיו בדרך למצוא את המתנה המושלמת.


מה מאפיין גברים


בקרב גברים (ולמעשה אצל כולם), ישנה לפעמים תחושה שכבר יש להם הכל, וקשה יהיה לבחור להם מתנה כי הם לא צריכים כלום. לכן האמת היא, קניית בגדים כמתנה לגבר תהיה מקורית ביותר , וזה ידוע שגברים יכולים להיות מאד מופתעים ולשמוח לקבל הרבה מאד מתנות ומכל מיני סוגים, אבל קניית בגדים עבורם תהיה ממש שימושיות, במקום עוד גאדג׳ט ו״צעצועי מנהלים״. גם אם לדעתם לא לגמרי צריכים עוד בגדים בארון, בביגוד מרשים, טרנדי ומעניין תמיד יעשה את העבודה.


בגדים איכותיים זאת המתנת המושלמת לגבר מכיוון שהם פרקטיים, נצחיים ומותאמים אישית.

לכן, על מנת לקלוע לאיזה סוג של בגד לקנות, או אם ממש לרכוש זאת פיזית או אולי לפרגן בגיפט כארד, יש לאפיין מיהו הגבר שמקבל את המתנה? איזה מין טיפוס הוא? האם הוא חובב טיולים? האם הוא נוטה יותר להיות שמרן או נועז? האם הסגנון שלו הוא ספורטיבי, פשוט או מתפרע. אולי הוא איש קריירה אלגנטי שצריך לבוש מדוייק לעבודה? אפיונים אלו יעזרו לכם למצוא לפחות את הכיוון הראשוני לבגד נהדר. ובכל מקרה קבלו כמה רעיונות שיכוונו אתכם אל המטרה:


גברים אופנתיים


עבור הגברים שמחוברים מאד לעולם האופנה, והם מה שנקרא יודעים להתלבש, ואף חלקם די מכורים לנושא של קניית בגדים, לאלו חפשו עבורם את הבגד המעניין, החדשני, זה שעדיין הוא לא ראה וכמובן לא רכש, רצוי בגד כזה יוצא דופן בצבע שונה ולא במראה הרגיל, בגד שיש בו תוספת או הדפס מעניין, טרנד שונה אולי משהו שמזכיר את חו"ל, ותשאירו למקבל המתנה להיות לגמרי מופתע.


לאלו שמשקיעים במראה שלהם – אם הגבר שלו מיועדת המתנה הוא איש אופנתי שמעודכן כבר בכל סגנון ובכל בגד מקורי שיש, ואם הוא מהגברים שמשקיעים במראה שלהם, ואוהבים להיראות תמיד בלוק המגניב ואופנתי ביותר, אתם יכולים לבחור לא רק בביגוד יוקרתי יותר, אלא לשלב את הרכישה מתנות אופנתיות כמו אקססוריז מיוחדים, חגורה חדישה יוקרתית, צעיף אופנתי מעוצב, כובע עור מיוחד וכיוצא באלו.

טוטאל לוק ONE O SIX


הייטקסיטים


הם תמיד בחזית הטכנולוגיה, ורוב הסיכויים שהם יעריכו פריט לבוש שהוא חדשני ופונקציונאלי. ברוב במקרים יועדף סגנון נינוח יותר ומתנה שמשקפת את הגישה הנינוחה תהיה מתנה מוצלחת. ג'ינס נוח או חולצת טריקו מסוגננת יכולים להיות בחירה מצוינת, כמו גם שובר מתנה לקנייה אונליין יעשה שירות טוב ויתאימו ללוח הזמנים הצפוף המאפיין הייטקסיטים. סגנון קז׳ואל איכותי זה הלוק הנכון עבורם.


בגדים איכותיים הם המתנה המושלמת מכיוון שהם משהו שהמקבל ישתמש בו ויעריך במשך שנים רבות. פריט לבוש עשוי היטב היא מתנה שתמיד תזכה להערכה

קז'ואל


בקניות של ביגוד קז'ואל חשוב להקפיד על כמה שיקולים מרכזיים כדי להבטיח שתמצא משהו שמקבל המתנה יאהב. ראשית, קחו בחשבון את הסגנון האישי שלו, האם הוא נוטה ללבוש בגדים נינוחים ושמרנים יותר, או שהוא יותר גבר של טרנדים? בהתאם לסגנון שלו, תרצו לבחור בגדים שיתאימו לאסתטיקה שלו. לדוגמה, אם הוא בגישה יותר קלאסית, אולי תבחרי בזוג ג'ינס עשוי היטב או בחולצת טריקו מסוגננת. מצד שני, אם הוא יותר אופנתי, תשקולו לקנות משהו כמו אימונית אופנתית או חולצת טריקו עם גרפיקה נועזת.


גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא התאמה של הבגד. חשוב לבחור בגדים שמתאימים היטב ומרגישים נוחים, שכן זה יבטיח שהמקבל יפיק מהם את מירב השימוש. אם אינכם בטוחים איזו מידה לקנות, זה יכול להיות מועיל להעיף מבט בארון הבגדים הנוכחי של המקבל, או אולי אפילו לשקול לבצע מדידה מהירה כדי להיות בטוחים.


לסיכום, בקניית בגדי קז'ואל, הקפידו לקחת בחשבון את הסגנון האישי של מקבל המתנה ולשים לב להתאמה. על ידי שמירה על הביטים אלה, תהיו בדרך הבטוחה למציאת המתנה המושלמת.


מתנת שיחרור


סיום השירות הצבאי הוא אבן דרך משמעותית בחייו של כל ישראלי, וזה הזמן לחגוג את היציאה לחיים האמיתיים. אם אתם מחפשים את המתנה המושלמת, קנו לו פריט לבוש איכותי שישמש אותו לשנים רבות.


יש כמה סיבות מדוע בגדים מהווים מתנת שיחרור כל כך טובה. ראשית, כאשר המשוחחר הטרי ייכנס לעולם המקצועי או יתחיל לימודים, סביר להניח שהוא יצטרך לעדכן את המלתחה שלו כדי לשקף את מעמדו החדש. בגדים איכותיים הם דרך מצוינת לעזור לו לבנות מלתחה מקצועית שתשרת אותו היטב עם תחילת הלימודים או הקריירה שלו. שנית, פריט לבוש שעשוי היטב זאת מתנה שמי שמקבל אותה יכול ללבוש ולהעריך במשך שנים רבות. זו מתנה נצחית שההנאה ממנה תמשך הרבה אחרי יום השיחרור. לבוש היא מתנה שניתן להתאים לסגנון האישי של כל אחד, כך תוכלו לבחור משהו שהוא באמת יאהב ויעריך.

Comments


bottom of page