top of page

איך לבחור ג'ינס מתאים לגזרה שלך

לא רק נוחות חשובה, אלא גם גזרה מחמיאה והכי חשוב, אורך נכון. אחת הבעיות שמתמודדים איתם רוב הגברים הישראלים, שמרבית הג'ינסים של המותגים הגדולים מגיעים במידות אורך שלא מתאימות לקהל הישראלי.

מכנס הג'ינס הגברי עבר תהפוכות רבות, אך הג'ינס המקורי בעל הבד הדחוס והעבה, עם סוגי גווני צבע כחול דהוי, הוא המראה המקורי של הג'ינס שאנו מכירים. גם אחרי כביסות רבות הבד אינו מתרכך ואינו משנה את צורתו המקורית. זאת לעומת הג'ינסים החדשים כדוגמת G-STAR RAW מדגם REVEND שאנו מכירים כיום, אשר מרכיבים גם סטרצ' בבד, אשר הופך את הג'ינס שלנו לנוח יותר, נושם וקל ללבישה.

“על הג'ינס להחמיא, לא לחנוק. להיות נוח בכל מצב גם לאירועי ערב וגם המידה צריכה להיות מותאמת בדיוק רב כדי ליצור מראה מושך ונוח.

לבחור בג'ינס שנוח ללבוש


לא רק נוחות חשובה, אלא גם גזרה מחמיאה והכי חשוב, אורך נכון.

אחת הבעיות שמתמודדים איתם רוב הגברים הישראלים, שמרבית הג'ינסים של המותגים הגדולים מגיעים במידות אורך שלא מתאימות לקהל הישראלי. הגבר הישראלי לרוב נמוך יותר מהאירופאי הממוצע. לכן, חשוב לשים לב, גברים עד גובה 1.82 צריכים ללבוש ג'ינס שמידת האורך שלו היא 30.

מותגי ג'ינס אותנטיים וותיקים מבינים את זה, לכן יש אפשרות לרכישה של ג'ינס במידות אורך הנכונה עבורך (ואין צורך ללכת לתופרת). למרבית הגברים הישראלים אורך 30 בג'ינס יהיה מדויק.

מה גם, שטרנד נוכחי זה מכנסיים\ג'ינסים שמשאירים מקום לגרביים חצאיות/גרביים שמחות.


נציג לכם עכשיו את שלוש גזרות הג'ינס הנמכרות ביותר בישראל:


סקיני פיט: כדוגמת דגם LANCET מבית G-STAR RAW - ג'ינס מושלם לגבר שאוהב את הג'ינס שלו יושב קרוב לגוף. גזרה זו מאופיינת בכך שהיא יותר צמודה ולכן מדגישה מבנה גוף, מתאים ביותר לחבר'ה האתלטיים. היתרון של הגזרה הזו, הוא נראות דרמטית שיותר מאפיינת ערב.

סקיני פיט


סלים פיט: כדוגמת דגם 3301 מבית G-STAR RAW. גזרת סלים זוהי הגזרה אולטימטיבית לגבר הישראלי. גזרה שהיא timeless. היא נכונה גם לעולם העסקים, ואף לגברים שמרנים יותר שאוהבים להגיע למקום העבודה/פגישות-עבודה בנראות יותר מסודרת ופחות אופנתית.

הגזרה מאופיינת בהדגשת קו הגוף ומנגד שומרת על אזור הנוחות שלנו שכן הג'ינס אינו צמוד מאוד ומאפשר תנועה חופשית . (צירוף תמונה של דגם סלים + צורה של גוף שמתאים למימדים האלה)

סלים פיט


לוז-סקיני-פיט: גזרה זו כדוגמת דגם D-STAQ מבית G-STAR RAW היא גזרה סופר נכונה לגברים עם ירכיים עבות יותר (חובבי הסקואטים ורכיבת אופניים) מכיוון שהגזרה בנויה בצורה שהחלק העליון של הג'ינס רחב יותר במידותיו מאשר גזרות סקיני/סלים-פיט והחל מהברך ומטה הופך לסקיני יותר. גזרה זו מאופיינת באזור ישבן משוחרר יותר, אשר נותן מראה לוס (LOOSE) לא משתדל, אך מנגד שומר על קלאסיות בנראות הכוללת.

לוז-סקיני-פיט


לשלב נעליים מתאימות


הג'ינס יכול להתאים לכל סוג של נעל, בעיקר סניקרס לנעלי ספורט שונות, אך גם לנעלי ערב-רצוי ללא עקב גבוה, ניתן להתאים לזה למשל מוקסין עור או מגף בכל קשת הגוונים. גברים בעלי מבנה גוף נערי, בחיפוש אחר הג'ינס המושלם, צריכים לחפש את הג׳ינס שיעניק להם גזרה בוגרת יותר. למצוא ג'ינס שיושב על המידה, אינו נראה כמו שק ומדגיש את מידות הגוף.


גזרה גבוהה בג'ינס מחמיאה במיוחד אם אתם רוצים להדגיש את הגובה שלכם. ג'ינסים מסוימים יצרו אריזה שאוספת את אזור הבטן והמותניים, כך שזה יכול להיות גם מחטב ועם זאת לא חונק או לוחץ מדי. יש מי שממליץ לרכוש ג'ינס שהוא "נופל" יותר מקו הטבור ולא בעל גזרה גבוהה מדי, זה מכנס שללא ספק מתאים יותר למראה הספורטיבי הקליל, בסגנון מראה הסטריט וור שנכנס חזק לאופנה שלנו.


הסקיני, שהפך להיות אופנתי בקרב שני המינים, כמובן צריך לשבת היטב על בעלי מבנה גוף רזה או בעלי רגליים דקות וכך הגזרה נראית חטובה יותר, מדגישה את הרגליים ואת חיטוב הגוף כולו הג'ינס יושב על הגוף מבלי להיראות שנדחס לתוכו בכוח בצורה לא נוחה. לבעלי מבנה גוף זה תתאים גם גזרת ג'ינס ישרה, שהיא קלאסית ומשוחררת. רצוי שכל אחד כמובן יחזיק בארון לפחות כמה זוגות מכנסי ג'ינס, ולפחות שיהיה לכם זוג אחד בהיר ואחד כהה.


שמירה וטיפול


אחרי שכבר השקעתם לא מעט כסף וקניתם ג'ינס איכותי וטוב, כל מה שנותר זה לטפל בו כראוי גם במכונת הכביסה. הוראות כביסה לג'ינסים כהים- 30 מעלות, ללא מייבש. לכבס את הג'ינס הפוך על מנת לשמר את הצבע לאורך זמן. ג'ינסים בהירים גם חשוב להקפיד על 30 מעלות ללא מייבש, ניתן להפוך גם כן לפני הכביסה, אך אקט זה פחות דרמטי מאשר בג'ינס בצבע כהה. אמנם זה אינו טיפ שהוכח מדעית, אבל מניסיון של רבים, זה עובד בהחלט כדי לשמור על זוג הג'ינס החביב עליכם לאורך זמן.

Comments


bottom of page